Ruyasusam ben bakımı giydirmesi konusunda kendime güveniyorum yaparım, dediğiniz gibi hemşiredrn yarfımda isterim
ama eğerki sezaryen doğum yaparsam diyede endişelerimde var. Annem yanımda kaldığında uyusam bile altını açar üzerini değiştirir emzirmek için beni uyandırır, beni dinlendirir ama eşim bunların hepsi için benden yardım bekler haklı olarak, zorlanırım diye düşünüyorum açıkçası. Amin inşallah. Sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah