Emirinannesi34 canım bir doğum yapmış biri olarak söylüyorum, kesinlikle annen kalsın. Her bişey olabilir bebiş konusunda. Sen yatarsın annen bakar, annen daha bilgili tecrübeli daha pratik. Erkek öyle olmuyor napcağını bilmeyip panik dahi oluyor. O an sana sen demeden yardımcı olacak bilgili kişi lazım oluyor. Çünkü sende acemisin