balkiz12 teşekkür ederim Allah razı olsun, bana yorumlarınızla ne kadar faydanız dokundu bilseniz. En olmadı konuşup ısrar eder eşimde kalma açısından en azından gündüz için. Evet, herkesi almaması benim içinde çok iyi. Ben sadece annelerimiz babalarımız o an gelsib görsün istiyorum. zaten hastane biz size tekrar bilgilendirme yapacağız ama 40gün eve nisafir kabul etmemenizi öneriyoruz dedi. Bu sürede kendi ailem kardeşlerim ve eşimin ailesi kardeşlerini kabul etmeyi düşünüyorum. Diğer akrabaları da çok yakın oturuyor ama 40 gün bekleyecekler. Gögüs pompası burda yorumlarda okudum sırf bu yüzden elektirikli aldım bende ne olur ne olmaz diye. Çok teşekkür ederim 😊