Seydaisik kuzum iki testinde de çok silik var gibi duruyor inşallah. benimde öyle olmuştu. Hatta ben 5 test yaptım hepsi silik var yok gibiydi. Sonra sağlık ocağına gittim kan verdim çıkmadı orda bende belirtilerim vardı şüphe ediyordum. Kan testine güvenmedim oranın hastaneye gittim orada verdiğimde 148 çıkmıştı. Şuan 22 haftalık hamileyim. çok stresli bir süreç Rabbim yardımcın olsun inşallah bebişin hayırlı haberlerini alırız. 💕🤭