Seydaisik AnnelikHayali Olmadı biraz geçsin bakalım inşallah hastalanmazsam, Rabbim bu yolda hepimizin yardımcısı olsun inşallah hepimize sağlıklı bebişler nasip etsin..🤲🏻😊💐
Seydaisik 42esra Benim testime benziyor en sağlıklısı kan vermek, olmadı 1-2 gün bekleyip kan verelim bakalım 😊
Seydaisik minipanda merhaba😊 evet az önce yaptım tam üzerinde yazdığı gibi 3-4 damla damlattım fakat dünün aynısı, anlamadım bişey🥲
Seydaisik 42esra İnan aynısı durumdayım, test yapıyorum negatif gibi ama regl de yok ne yapacağımı şaşırdım🥲
Seydaisik CansuDRY merhaba😊 evet yaptım canım tam üzerinde yazdığı gibi 3-4 damla damlattım fakat dünün aynısı, anlamadım bişey🥲
Seydaisik nevamm1 Canım bu sabah yaptım bakar mısın sanki bana var gibi geldi sabah baktım demekki farkedemedim az önce elime aldım böyleydi 😊 https://resimyukle.io/r/tNjhHp20qe
nevamm1 Seydaisik ayyy var çizgi çok heyecanlanıyorum böyle testler görüncesanki kendim yapmış gibi yarın sabahta yap yine çıkarsa sağlık ocağında yada beklemek istemezsen özelde test yap çok merak ederim haber ver muhakkak bununda pozitifii yapıp bakicam atarım birazdan😁😍❤️
Seydaisik nevamm1 Yaa canım Allah razı olsun senden şuan inanılmaz mutluyum inşallah vardır mutlaka haber veririm çok teşekkür ederim 🤲🏻💐😊😍
Seydaisik 42esra Valla çok üzüldüm canım benim Rabbim hepimize nasip etsin inşallah, aha benimde var gibi ama gene de pek umutlanmak istemiyorum hayırlısı diyorum, Veren de alan da Rabbim, ne diyelim.. Sen yumurtlama günlerini falan takip etmiş miydin?
42esra Seydaisik hayırlısı tabiki canim demekki şuan kısmet değilmiş. Rabbim isteyen her bayanın kucağını boş birakmasin. Evet takip ediyorum hatta @birgebeningunkugu Ebru ablanın testleriyle bakıyorum. Sen nasıl bir yol izledin
Zeyneptuba https://resimyukle.io/r/Dj7MHkYwjM Arkadaşlar çok çok silikte olsa ikinci çizgi var mı sizce ya ben mi yanlış görüyorum öyle görmek istediğim için. Size bi sormak istedim
deniz1911 Zeyneptuba sanırım yanlış anlamayın ama ben baya büyüterek baktım yok gibi ama erken gebelik testiyle yapin o daha iyi sonuç veriyor ben adetim geciktikten 5 gün sknra yaptım ve baya koyu bir şekilde pozitif çıktı birde ilk idraa yaparsanız daha iyi sonuç alırsınız
Seydaisik Zeyneptuba Canım belkide biz fotoğrafta göremiyor olabiliriz, adetin gecikti mi veya kaç gün var ona göre ya erken gebelik testi yaparak ya da kan vererek daha iyi sonuçlar alırsın 😊💐 Rabbim hepimize hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah..🤲🏻🌸