Seydaisik kıyamam :) ben de 2 yıldır testlerle öyle geziyorum :) benim silik çizgi dahi hiç olmadı , aşılamaya geçtik:) kuruma çizgisi oluyor belirli bir süre sonrasında seni yanıltmasın, sonra insan daha çok üzülüyor. benim testim bozukmuş pozitif sanıp sabah 6 da hastaneye gitmiştik, hiçbir şey yoktu.. o yüzden ilk işin kan vermek olsun🙏🏻 sağ salim kucağınıza alın inşallah