Tusami Seydaisik dene mutlaka haber ver😊bende yarın kese görmeye gidiyorum inşallah hayırlı haberlerimiz olur 🙏🙏
annesinin_beybisi Seydaisik dikkatli bakınca ben cok silik bir çizgi gördüm yarın regl olmazsan birdahaki gün tekrar test yap
CansuDRY Seydaisik Çok az bir çizgi var gibi. Aynı benim testime benziyor. Biz fotoda net göremiyor olabiliriz. Yarın sabah tekrar yapın, koyulaşmış olduğunu göreceksiniz.😊🙏🏻
Seydaisik Tusami Mutlaka veririm canım İnşallah sende keseyi görürsün Rabbim sağ Salim kucağınıza almak nasip etsin dualarım sizinle..🤲🏻💐🤗
zrlbsr Seydaisik Seydaisik canımcım adetinin ilk gününde bu bır ak gebelik testleri yeterli betahcg yoksa idrarında hamileysen bile pozitif göstermez. Erken gebelik testi al o adetin 1 hafta öncesinden Bile %98 net sonuç gösteriyor duruma göre de kan da baktırırsın
Seydaisik zrlbsr Canım onu da reglime 4 gün kala yaptım tek çizgiydi dedim acaba adeti beklesem mi diye geri dayanamayıp bundan yaptım olmazsa günümün geçmesini bekleyip kan vereceğim😊💐
Zeyneptuba Seydaisik çatlamadan 11 gün sonra oluyor galiba . Hangi gün gördünüz yumurtlmayaı ve çatlamyı.
Seydaisik Zeyneptuba İnşallah öyledir canım bakalım yarın sabah ilk idrarla bir daha yapacağım oda olmadı 2-3 güne kan vermeye gideceğim😊
AnnelikHayali Yumurtlamayı gördükten 17 gün sonra test yap demişti bana Ebru hanım. Benim de 10 gün geçti üzerinden. Senin gibi sabırsızlanıyorum. Ama beklemek lazım.
Seydaisik AnnelikHayali Olmadı biraz geçsin bakalım inşallah hastalanmazsam, Rabbim bu yolda hepimizin yardımcısı olsun inşallah hepimize sağlıklı bebişler nasip etsin..🤲🏻😊💐
Seydaisik 42esra Benim testime benziyor en sağlıklısı kan vermek, olmadı 1-2 gün bekleyip kan verelim bakalım 😊