Minikanne06 evet iğrenç bi toplum olduk kötü insanlar a eskiden hayvan derdim şimdi hayvan diyemiyorum çünkü hayvana hakaret oluyo insanlar kediye köpeğe tecavüz ediyo insanlar hayvan öldürüyo kolunu bacağını kesiyo yine insanlar çocuk öldürüyo tecavüz ediyo gelde birine emanet et çocugunu.