Minikanne06 böylelerine idam çözüm degil... O Ada'mı bir annenin eline versinler herhangi bir annenin.. Halkın içine salsınlar mesela yürekli delikanlıların...durduramıyorum kinimi öfkemi Leyla'nın o fotoğrafını görünce saatlerce yanımda Melek gibi uyuyan bebegimin yüzüne bakamadım gözümün önüne hep Leyla geldi!!! Yeter artık versinler o Ada'mı bize versinler o Ada'mı bana bıraksınlar acı çektire çektire öldürüyüm o pisliği yine de içim soğumaz😡😡😡😡