Mrvmna amın kardesım katılıyorum bısey dıyorum Dewlet bıze çok şey yaptı dıyenler DAHA DEWLET EWLATLARIMIZI KORUMAK ICIN IDAMI NASIL CIKARTACAZ DIYOR YA BUNU DUSUNSEYDINIZ SIZE HERSEYI SAĞLIYOR OLABILIR AMA EWLATLARIMIZ OLUYOR KIMSE BUNU DÜŞÜNMÜYOR DEWLET HEP BOŞ ISLERLE UĞRAŞIYOR HERKESIN GÖZÜNÜ BOYAMIŞ TEK GERÇEK WAR LEYLA WE EYLÜL GIBI BIR SÜRÜ ÇOCUK KORUMA TALEBI OLDUĞU HALDE BIR SÜRÜ KADINLARIMIZ OLUYOR HALEN BISEY YAPILACAK DENMESI BENI OKADAR UZUYOR KI HAKSIZLIK BUGÜN EYLÜL LEYLAYA YARIN SANA BANA KIMSE BUNU DÜŞÜNMÜYOR DEWLET ÇOK HAKKIMIZI YIYOR 😭😭😭😭