Hilalyrdkl bazıları 9 ay boyunca adet olur gibi kanaması oluyormuş benim arkadaşımın öyle olmuştu çok şükür kızı 3 yaşında şuanda belki öyle birşey de olabilir, ama hiç bir zaman ihmal etme kesilmediğini başka ilaç kullanmam gerekiyor mu diye sor mutlaka canım çok geçmiş olsun inşallah en kısa sürede atlatırsın bebeğini sağlıkla kucağına alırsın