Ezgiii11 şimdi kanamaya bağlı rahim ağzı yetmezliğim var 21. Hafta 2.4 ölçüldü 1 cm açılmam vardı. İşe kesinlikle gitmemi istemedi raporluyum uzun süredir. Progestan fitil kullanıyorum ve prolotun iğne oluyorum. Erken doğum riskin var hep yatıcaksın dedi ve hep yattım. Buna rağmen 23. Haftada sancım oldu bebek hep toplanıyordu meğersem doğum sancısıymış 3 gün hastanede yattım durdu çok şükür. Şimdi 29+3 haftalığım hala yatıyorum sadece tuvalet ve yemeğe kalkıyorum. Nidicart diyr bir iğne oluyorum bide doğum olur falan diye ciğer geliştirici iğne oluyorum.