Geçen yıl bir düşüğüm var. Bu hamileliğimde de 6+2 de kanamam oldu progestan verdi fitil olarak kullanıyorum. Kanamam ve lekelenmem kesildi ama hala ilaca devam ediyorum 12. Haftaya kadar kullanacağım sonrasında devam etmemi isterse devam edeceğim. Şuan 8 haftalık hamileyim. Rahmimde 4 miyom var. Miyomlardan biri kanamaya sebep olmuş olabilir dedi doktor. Rahimde miyoma yakın bi yerde kanama alanı vardı.