Birminiksusamtanesii Birsel12 5 gun sonra 60larda ve duzenliydi sancim dr duzenli fakat yeterli degil diye eve gonderdi o zaman sonrasinda evde 5 gun dk takibi yaptim surekli yurudum plates topunda zipladim 8 ve 0 cizdim sica dusa girdim belime su tuttum sanci geldikce son 2 gun 5dk da 1 oldu son gun sabah 10 gibi 2dk da 1e dustu ve 1de hastaneye gittim 1.30da islemler halloldu yatisim yapildi 16.34de dogumum oldu 🙂
gullcannn Eliz34 1 cm den sonra ne zaman doğum yaptınız. Dün çatı muayenesi oldum. 1cm açıklık ve nstde 60 ı bulan sancılar vardi. Ama bende tık yok
Eliz34 gullcannn ben hastaneye sancıyla gittiğimde 1 cm açıklık vardı, hemşire açıklığıma baktıktan sonra ayağa kalktığım gibi suyum boşaldı öyle böyle değildi derken yatışım yapılmıştı 4 saat içinde de tam açılmaya doğum olmuştu
gullcannn minikem Ben ümidi keseyim. 34 ten beri 2 cm açıklık yeni ilerlesmis. Carsamba 1 cm açıklık vardı 37+5 ’te 60 ı bulan sancılar ama bende tık yok. Bugün 38 olduk ve carsambaya kadar doğuramazsam sezaryana dönecek büyük ihtimalle. Oğlum çok iri 40 ı beklersek baya kilolu doğacağı icin riskli deniyor. Yürüyorum pilates hurma vs ama ne olacak bilmiyorum
minikem gullcannn ben de 34. Haftamda 2 cm açıklık olduğunu öğrendim öyle olunca hemen doğuracağım zannetmiştim 😅 ama 38+3 olduğumda daha yeni 3,5 cm olmuş dedi doktorum sancı da olmayınca çok ilerlemiyor sanırım açılmalar
gullcannn Eliz34 Peki sancılarınız kaç çıkmıştı hatırlıyor musunuz. Belkide benimde ilerler mi ki 1 hafta icinde doğurmak için biraz ümit arıyorum😂
Glbnpk Birminiksusamtanesii ben de Mardin’den Diyarbakır a gidicem. 1 saat sürüyor. Ne zaman çıkıcam diye düşünüp duruyorum. 😅☺️
ZZeyynePP Birminiksusamtanesii böyle yönlendiriyorsunuz ama herkesin bir değil ki ben hiç sancısız gittim 4 cm açıklık vardı ve sancım 2 dakikada bire düştüğünde doğum yaptım artık milleti yolda doğurtcaksınız 😂😂
Birminiksusamtanesii ZZeyynePP 2dkda 1e dustugu an mi dogum yaptiniz hic sancisiz aninda 2dk 1 oldu ve dogurdunuz ilginc gercekten tebrikler herkes boyle kolay doguramaz 😂
Boncukgiller003 minikem Rabbim kolay doğum nasip etsin inşallah. Bir avazda al kucağına. Bol bol merdiven inip çık. Sguat hareketi yap. Pilates topunda hareketler yap. Çok kolay açılırsn inşallah 🤗🥰💕
ZZeyynePP Birminiksusamtanesii aynen suanda da muayene için geldim doğum için yatışım yapıldı ve yine 4 cm açılmaya sıfır sancı suniye başladık dua edin ❤️
gullcannn minikem Aynen nst de 60 ı bulan sancılar vardı. Ama ben birşey hissetmiyorum arada kasiklarim ağrıyor ama bu bahsedilen belden gelen ağrılar vs yok. 38 olduk gelmesi lazım artık. Uğraşıyorum bakalım ne zaman geleceğini Allah bilir.
minikem sarsln Hayır herhangi bir şikayetim olmadı ilk vajinal ağrım olduğunda devlet hastanesinin aciline gitmiştim direk açılmaya baktı o zaman baktığında 2 cm demişti ama 4 haftada anca 1,5 cm daha ilerlemiş onu da hissedemiyorsun zaten
Birminiksusamtanesii ZZeyynePP masallah valla cok nadir olur boylesi dr.lar 2dk da 1e dusunce gelinmesini tavsiye ediyorlar sancisi olanlara tabi sizin durum farkli saglikla bir avazda alirsiniz kucaginiza insallah 🙂