minikem sarsln Hayır herhangi bir şikayetim olmadı ilk vajinal ağrım olduğunda devlet hastanesinin aciline gitmiştim direk açılmaya baktı o zaman baktığında 2 cm demişti ama 4 haftada anca 1,5 cm daha ilerlemiş onu da hissedemiyorsun zaten
gullcannn minikem Aynen nst de 60 ı bulan sancılar vardı. Ama ben birşey hissetmiyorum arada kasiklarim ağrıyor ama bu bahsedilen belden gelen ağrılar vs yok. 38 olduk gelmesi lazım artık. Uğraşıyorum bakalım ne zaman geleceğini Allah bilir.
Birminiksusamtanesii ZZeyynePP masallah valla cok nadir olur boylesi dr.lar 2dk da 1e dusunce gelinmesini tavsiye ediyorlar sancisi olanlara tabi sizin durum farkli saglikla bir avazda alirsiniz kucaginiza insallah 🙂
Birminiksusamtanesii ZZeyynePP masallah hayirli evlat olsun aklimdaydiniz dogdu mu ne durumda diye sukur almissiniz kucaginiza 😊
Birminiksusamtanesii ZZeyynePP 2.dogumlar daha kolay oluyor diyorlar dogru mu taze tecrube etmis biri olarak ne dersiniz buna ☺
zcelik Birminiksusamtanesii kişiden kişiye değişiyor galiba ya, benim 2. Doğum daha zor oldu suni sancıyla oldu diye mi bilmiyorum ama doğmak bilmedi 3700 gr doğdu ondan mıdır onu da bilmiyorum ama çok daha zor oldu
ZZeyynePP Birminiksusamtanesii aynen bende hikayemi paylaşıcam inşallah ama ilk doğumumda kesim ve 5 dikişim vardı bu bebeğimde hiç kesiğim yırtığım dikişim yok 40 dakika ağır sancı hissettim sadece bir ıkınmada doğdu bebeğim. İlk doğumum çok kolay derdim her zaman bu ondan da kolay oldu elhamdülillah 🤲❤️
Birminiksusamtanesii zcelik ilk dogumda kendi sancinizla mi dogum yaptiniz birde kac kiloydu ilk bebeginiz kilodan olabilir benim dogumumda suniyle desteklenmisti cok zor olmadi o yuzden soruyorum
Birminiksusamtanesii ZZeyynePP yaaa masallah hikayenizi bekliyorum insallah benimde oyle olur ve hepimizin ilk dogumum kolaydi yani ben oyle dusunuyorum cevremde saatlerce hastanede suni sanci alip dogumdan sonra yerinden kalkamayanlari gordugum icin kiyasla kolaydi diyorum 😁
zcelik Birminiksusamtanesii ilk doğum kendi sancımla oldu evet aynı gün içinde 3 kere gittim doktora eve gönderdi sıklaşınca gel dedi en son doğumhaneye girdim yarım saat sürmedi doğması odaya geçmem 3200 doğdu ilki. İkinci sabah 9dan 17:30 kadar 3 büyük torba sancı serumu yedim bi türlü hissedemedim sancıyı ve doğumhanede en son 5 kişiyle doğurtturdular. 2 ebe 2 hizmetli bi doktor karnıma ittire ittire ıkın diye diye. Zordu yani
Birminiksusamtanesii zcelik gunun mu gecmisti suniyle baslatmak istediler hic sancisiz gitmissin belliki
zcelik Birminiksusamtanesii evet 41. Haftaya girecekti artık ki zaten kakasını yapmıştı 6 gün de kuvözde kaldı geç kalmıştık yani
Birminiksusamtanesii zcelik anladim ilk dogumunuz kacinci haftada olmustu oda gec ama kendi sancinizla mi oldu
zcelik Birminiksusamtanesii ilk doğum 40. Haftada oldu o sıkıntısızdı doğumhaneden kucağında çıktım bebekle