minikem Kızlar artık 38+3 olduk bugün hastanede 3,5 cm açıklığım olduğunu öğrendik ama düzenli sancılarım olmadığı için imza atıp çıktım hastaneden. Bu saatten sonra nasıl bir süreç bekliyor bizi tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?
mlkkk minikem tecrübem yok ama açıklığınız sancı hissetmeden mi olmuş yoksa düzensiz sancıları hissettiniz mi?
Birminiksusamtanesii minikem sancilariniz 2dk da 1 duzenli geldiginde hastaneye gidin saglikla gelsin 🙂 bu arada benim dogumumda 2dk da 1 olana kadar beklemistim hastanede 40 km uzakliktaydi bekleyemezseniz 5 dk da 1 oldugunda gidin benim 5 dkda 1 olarak 2 gun devam etti gitseydim de bosa olacakti ama hemen olmuyor merak etmeyin yetisirsiniz ☺
Eliz34 mlkkk Rabbim kolay bir doğum nasip etsin inşallah 💕bu açıklık meselesi nasıl oluyor acı eşiğiyle alakalı mı acaba çnkü benim 1 cm di duramadım hiç evde belim iki büklüm olmuştu, adım dahi atamadım 🤷♀️ 😬 bu defa evde beklemeyi düşünüyorum becerebilirsem
minikem mlkkk 34. Haftamda 2 cm açıklık olduğunu öğrenmiştim sancısız bir süreçti. Son 1 haftadır düzensiz sancılarım var muayene için gittiğimde açıklığın arttığını öğrendim.
mlkkk Eliz34 acı eşliğiyle değilde bence açıklık vücud yapısıyla alakalı canım sancı şiddeti ve düzenli girip girmediği de önemli çünkü kimi 5dakika da 3 4sancı giriyor ama açıklık olmuyor yada çok yavaş ilerliyor kimi sancı hissetmiyor ama açıklığı oluyor çok kısa sürede açıklığı artıp doğum yapıyor tamamen bence fizik yapısıyla alakalı 🤷🏼♀️
minikem Eliz34 benim sancılarım olmadı vajinal ağrı oluyor tabi ama çok hissetmedim açıkçası. Acı eşiğiyle veya vücut esnekliğiyle alakalı olabilir diye düşünüyorum.
gullcannn Eliz34 1 cm den sonra ne zaman doğum yaptınız. Dün çatı muayenesi oldum. 1cm açıklık ve nstde 60 ı bulan sancılar vardi. Ama bende tık yok
minikem Birminiksusamtanesii Benim de hastahanem 30-35 km uzaklıkta doktorum korkma evde doğurmazsın ilk doğumda dedi 😄 Bakalım sancılar için sabırsızlanıyorum artık gelsin bir an önce sağlıkla miniğim ♥️
Glbnpk Birminiksusamtanesii ben de Mardin’den Diyarbakır a gidicem. 1 saat sürüyor. Ne zaman çıkıcam diye düşünüp duruyorum. 😅☺️
ZZeyynePP Birminiksusamtanesii böyle yönlendiriyorsunuz ama herkesin bir değil ki ben hiç sancısız gittim 4 cm açıklık vardı ve sancım 2 dakikada bire düştüğünde doğum yaptım artık milleti yolda doğurtcaksınız 😂😂
gullcannn minikem Ben ümidi keseyim. 34 ten beri 2 cm açıklık yeni ilerlesmis. Carsamba 1 cm açıklık vardı 37+5 ’te 60 ı bulan sancılar ama bende tık yok. Bugün 38 olduk ve carsambaya kadar doğuramazsam sezaryana dönecek büyük ihtimalle. Oğlum çok iri 40 ı beklersek baya kilolu doğacağı icin riskli deniyor. Yürüyorum pilates hurma vs ama ne olacak bilmiyorum
Birminiksusamtanesii minikem aynen bekleyin evde daha kolay oluyor sancilari karsilamak daha rahat oluyorsunuz saglikla gelsin insallah 💕
minikem Birminiksusamtanesii Siz önce açılma sonrasında mı sancı çektiniz yoksa direk sancılarınız mı geldi
Birminiksusamtanesii minikem ben doguma gidene kadar hic aciklik muayenesi olmadim sadece tam 38 haftadayken oldum 0di sancim baslamisti cok hafif nstdede cikti ama yeterli degil demislerdi o yuzden bilmiyorum ama gittigimde 3 cmdi yatis islemleri yapilana kadar 5 cm olmustu yarim saat icerisinde sonrasinda 3 saatte de kucagima aldim cok sukur 38+5de🙂
minikem Birminiksusamtanesii Maşallah ne güzel darısı isteyen herkese inşallah 3 cmden sonra açılmalar hızlı ilerliyor diyorlar genelde ama bakalım ben nasıl tecrübe edeceğim bunu ☺️
fundagngrn Benim de ilk hamileliğim 37+4 deyim şu an açılma henüz yok ama ara ara ağrı girip çıkıyor doğumdan korkuyorum biraz hayırlısı artık 🙂