Mutlu_damla Dilekcnkn 4 doz mu?? Ben ilk hamileligimde 2 doz aldım. Şimdi de tek doz oldum. Başka olmucam. Sizin niye 4 doz ki
Dilekcnkn Mutlu_damla iki oğlum var benim birinde iki doz diğerinde iki doz şimdi üçüncüye hamileyim oldu 5. Doz bir tane kaldı onuda olunca 6 doz vurmuş olucam toplamda galiba yanlış yazdım ben 😂
Mutlu_damla Dilekcnkn ovvv Allah bereket versin 😅😅😅 o zaman hamilelik lerin arası 2 seneyi geçkin öyle mi? Çünkü benim arası iki sene yok o yüzden tek doz oldum
Dilekcnkn Mutlu_damla İlki 2013 diğeri 2015 şimdide 2021 bu sonda araya fazla koyduk 😂aslında doğumdan sonra olsaydım olmama gerek yoktu ben olmadığım için başa döndük
Mutlu_damla Dilekcnkn evet sizin arası var o yüzden 🤭 o zaman cekceniz o ağrıyı yapacak bir şey yok 😅
Dilekcnkn Mutlu_damla Aynen çok şükür önceden çok oluyordu ama bu sefer olmadı temmuzda da diğer dozu olcam inşallah bunun gibi olurda ağrımaz
Mutlu_damla Dilekcnkn ikinci ağrı yapmıyor pek ya ama ilki bitiriyor ya. Valla kolumu kaldıramıyorum şu an 😅
Zehra60muhammed Mutlu_damla bir kaç gün idare et canım iç çamaşırını sık sık değiştir birşey olmaz Allahın izniyle😊
Hacer_Nur Mutlu_damla valla bende 1 gün sonra oldu ağrısı ama sadece 1 gün sürdü agrısı kendiliğinden geçti bişeyde uygulamadım agrısı geçsin diye
atomcatandtheboysmother Mutlu_damla buzdolabında beklettiğiniz kolonya ile pamuğa döküp baskı oluşturabilirsiniz üzerinde o rahatlatıyor. Benim ilk dozda kol ağrısı 15 gün falan sürdü. Ama ikinci dozda hiçbir şey hissetmedim.
Mutlu_damla atomcatandtheboysmother evet ilki çok dokunuyor ya. İkinci hıc ağrı yapmıyor neredeyse ama işte
Symazturk Mutlu_damla bugün duş almayın ve o kolunuzun üstüne yatmayın bir iki güne baya hafifler ağrısı tamamen geçmesi biraz zaman almıştı bende
Mutlu_damla Symazturk ilk hamileligimde dediğiniz gibi yapmıştım 1 hafta sürmüştü hem ağrısı hem acısı. Kolonya bana pek yaramıyor 😅
Mutlu_damla Minnak-kalbim hemşirenin kendi dursun bisey yapmadan 😅 ama şunu farkettim. Aşı olduktan beri kolumu oynatiyorum işlerim vardı zaten onları yapıyorum daha az ağrıyor hareket edince
Mutlu_damla Hayriye1997 bu ikinci gebeliğim. İlk gebeligjm le arası 2 sene olmadığı için tek doz yapıldı