Mutlu_damla Kızlar tetanoz aşısı oldum bugün. Buz koydum gelince ama kolum kalkmıyor ya ağrı da var. Buzdan başka neler yaptınız?
Aynuromerbyr12 Mutlu_damla bende bugün oldum canım çok şükür hiç bilmiyorum olduğumu acaba sonra mı çıkar acısı😁
Zehra60muhammed Mutlu_damla üstüne yatma,duş alma canım ben ekstradan birşey yapmamıştım bir kaç gün sonra geçiyor ama ateşin felan yükselirse dikkat et.
cgdm-trzi Mutlu_damla bende buz koymuştum bide hemşire parol içebileceğimi söylemişti rahat atlatmıştım ☺️
nurnacar Mutlu_damla bende 1 hafta önce oldum 2 gün felaket agrısını cektim buzla hafifledi baska çaresi yok galiba
Mutlu_damla Zehra60muhammed ayy dimi. Bak duş mevzusunu söylediğin iyi oldu. Çünkü ben yaz aylarında hergun duş alırım. Bi de hamilelikten dolayı akintilsr oluyor ya, enfeksiyon kapmayim, kaşıntı falan olmasın diye dikkat ediyorum.
Mutlu_damla ilkgozagrimhavinim ben 21 4 um şu anda ama benim ikinci gebelik olduğu ve iki gebelik arasi fazla uzun olmadığı için tek doz oluyorum
Oznurseln Mutlu_damla bende dün oldum ama kendiliğinden geçiyor kesime müdahale etmeseydin yani ağır bir aşı olduğu için üç günlük ağrı ömrü var geçer 🤗 geçmiş olsun
Zehra60muhammed Mutlu_damla bir kaç gün idare et canım iç çamaşırını sık sık değiştir birşey olmaz Allahın izniyle😊
Dilekcnkn Mutlu_damla Ben geldiğim gibi ağrı kesici içtim buz falan koymadım olurken çok yandı 4 doz almıştım önceden çok ağrım oluyordu ama bu sefer olmadı hemşire günlük rutin işlerini yap alı yaptın diye hareketsiz bırakma dedi 3 gün oldu hafif sızlama var o kadar üstüne bile yatabiliyorum yani
Mutlu_damla Dilekcnkn 4 doz mu?? Ben ilk hamileligimde 2 doz aldım. Şimdi de tek doz oldum. Başka olmucam. Sizin niye 4 doz ki