busra1485 ilk gebeliğim de ilk doz baya ağır olmuştu 1 hafta kolumun üstüne yatamadım bende. Hatta dokunmadım bile. Ama ne tesadüftür ki hepte o kolumun başına bi iş geldi 😂 kapıya çarptım durdum ya 100 olan acım 1000 olmuştu 😂 şimdi ikinci gebeliğim, ilk gebelik le arası 2 seneyi geçmediği için tek doz aşı yapıldı. Dün ağrıyordu baya ama bugün çok daha iyi. Çok hareket ettirdim ondan galiba 😊