C_rabia canim ya.. hic baslama bile o ovulasyon testlerine, benim adetim düzenli oldugu halde 4 ay olmadi ovulasyon testi yaptigim halde ve o günler iliskiye girdigim halde. Inan bazen hatta cogu zaman bu konuyu oluruna birakmak ile hamile kaliniyor. Hic aklina bile getirme, zevk icin iliskiye gir rahatina bak, nede olsa rabbim OL derse olur deilmi? Ister hergün test yapalim... sadece iliskiye agirlik ver ama yinede aklima getirme :) ben takmadigim ay hamile kaldim...hatta test yaparken bile 0 umut vardi icimde yani o + ihtimali bile yoktu aklimda cümkü cok ümitsizdim. Ama rabbim sonunda nasip etti 🤲 InsaAllah sende o duyguyu yasarsin, tekrar diyorum, kafaya takmicaksin!