C_rabia bende kullanmadım ama 1 sene nerdeyse olmadı doktora gittim doktor yaşınız daha erken dedi zamana bırakın dedi eşim ve ben de bebek olmasına engel bi durum var mı diye testler yaptık temiz çıktı daha da kafama takmadim zaten 2 ay sonra da hamile kaldım bilmiyordum doktora ben adet düzensizliği için gitmiştim muayene etti Polip var falan dedi onu aldı 1 hafta sonra gel dedi bana tekrar gittim kontrolde muayene edince sen 1 aylık hamilesin dedi bana şok olmuştum ☺