C_rabia Cgla insAllah bi ay guzel haber aliriz, yoksa dedigin gibi yapacagim, uygulamalari silip gun asiri.. Rabbim buyuk🤲🏻❤️
Ozgesah355 C_rabia en sağlıklısnda bile 1 sene bekle diyor doktorlar 7 ay daha az bi süre biz 1.5 sene bekledik canım
C_rabia Ozgesah355 Tabiki cok sukur bunada ama iste insan korkuyor... Ne mutlu sizin icin insAllah bizede nasip olur 🤲🏻
Ozgesah355 C_rabia inşallah canım bir de önerim olur 3 gün perhiz 1 gün ilişki biz bunu denediğimiz ay hamile kaldım eğer bu ay da olmadıysa bunu öneririm
SecilM C_rabia düzenli adet olamamak kötüsü zaten. Olsak, yumurtlama zamanlarını kolay hesaplıyccaz da olmuyor. 2 günde 1 denedik bu ay düzenliydi ilk defa. Ama bu sefer de adetim bayağı gecikti. Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın. Hayırlı zamanda isteyenlere nasip etsin
Ceren0734 C_rabia bende 7 aydır deniyordum senin gibi adetim dengesizdi geçen aylarda adetim gecikince test aldım yaptım negatif çıktı çok üzülmüştüm. Sonra en son mayıs 13de adet olmuştum haziranın 24üne kadar bekledim test yapmaya korktum yine negatif çıkacak diye. Sonra eşimin baskısıyla bi test yaptım hamile olduğumu öğrendim ama geç öğrendiğim için kan uyuşmazlığımız var o bebeğe geçmiş ama şükür suan iyi yine gecikme olduysa adetinden bi hafta geçtiyse bi test yap canım 👍🏻 İnş olmuştur🙏🏻
C_rabia Ceren0734 insAllah gecikmem oldugunda test yapacagim, Rabbim nasip eder insAllah ayni senin gibi guzel haberler almayi 🤲🏻❤️
deletedmom31 C_rabia ben onu kullandım 20 gün kadar kavanoz bitti ikincisini sipariş ettim kullanmaya başlamadan hamile oldugumu ögrendim ki doktorlar bana senin normal yoldan çocugun olmaz dediği halde. İçinde tamamiyle normal gündelik hayatta kullandıgımız bitkiler var instgramdan gördüm bizzat kullananlara ulaştım ve sende bakarsan kaç kişinin işine yaradıgını görürsün. Şimdi çevremdeki herkez ondan kullanıyo başka rahatsızlıklarada iyi geliyo ve bence cidden çok faydalı
C_rabia deletedmom31 bende siparis vereyim kaynanam suan turkiyede getirir bana insAllah bi faydasi olur 🤲🏻
Duygue C_rabia hayırlısıyla inşallah sende evlat sahibi olursun canım umudunu yitirme kafanada çok takma bende çok takıyodum dua et doktorla görüş Allahtan bisey olmadıkça herseyin çözümü vardır 🙏🏻
C_rabia Sakvsr evet oldum, ilk prolaktin yuksek dediler ilac ile dustu 1 ay icinde.. Diger hersey normal gorunuyormus kan testi, hormon testleri, ve alttan muayene ile bakti yumurtaliklarda iyi gorunuyor dedi ama ona ragmen olmadi.. Esimdede sorun yok...
Sakvsr C_rabia ben şöyle özet geçicem biz eşimle muayene olmuştuk sıkıntı yok denildi 1 yıl sonra spermiyogram testi dehşet kötüydü biz şok olmuştuk erken sperm depolaması 3 ayda bir yenileyor biz 3 ay sonra yaptırdık yine birşey yok en son kaan aydos diye bi hoca var ankarada şehir dışından çok hastası vr mail attım spermde dna hasarı istedi gerçekten kötüydü ilaç verdi klomen ve imraly diye kullandı dna hasarı düşmüştü falan bu sefer 2 sperm analizi daha istedi onlarda sıkıntı olmuştu en son biz tüp bebek yaptırdık 2014 yılından beri evliyiz bu arada demem o ki stres sıkıntı yapmak yerine bi doktora bi teste bağımlı kalmamanız biz bu süreci çok stresli yaşadık gerçekten spermiyogramda muayenede bir şey yok deyip atlamamazlık yapmayın lütfen çünkü bu süreçte ilişkiler inanılmaz yıpranıyo umarım en kısa zamanda güzel haberlerinizi alırız ❤️
Annesininumudu C_rabia Bence hiç üzülme canım biz bebek yapmaya karar verdikten bir buçuk sene oldu çok şükür 7 ay bana göre çok erken rabbim zamanını biliyordur bol bol dua et
C_rabia Sakvsr Belcikada cok gec randevu veriyorlar iyi bir doktor buldum ama 24 eylule verdi.. Simdi 30 agustosta baska bir doktora daha randevu aldim bakalim umarim guzel ilgilenirler 🤲🏻 ve amin insAllah hepimiz hayirli haberler aliriz bebeklerimize saglikla kavusuruz ❤️