paradiseeeeee Elakeskin çok geçmiş olsun Allah şifa versin sana ve minik kuzuna inşallah sabret bi iki güne azalacak agrıların inşallah sinir oluyorum böyle doktorlara ya madem böyle sezeryan alsalarmış yazık günah 18 dikiş sezaryenle aynı keşke sezeryan isteseydin sen böyle acılar yaşamazdın valla çok üzüldüm tekrar çok geçmiş olsun
Elakeskin paradiseeeeee keskede olsaydın sezaryan ama nereden bileceksin ki inşallah azalır ağrılarım 🤲🏻 dua et lutfne
Elakeskin Esraali halen yoğun bakımda ne zaman çıkacağı dair bilgi vermiyorlar süte bile 1 hafta oldu yeni başladılar 😔
Elakeskin Burcuseyy korkun diye demedim vebal alınacak birşey de yapmadım çektiğim şeyi anlattım halende çekiyorum 😔 ama özür dilerim korkutmak istemedim
YuvarlanamayanPandaa Burcuseyy bende korkar oluyor ssvd denemek istiyordum normalde anlatılanları okudukça dedim sezeryan olayım ki benim ilk sezeyanım beter di ama anlatıp piskoloji bozmaya gerek yok her ikisindende korkar oldum bu uygulamada
paradiseeeeee Burcuseyy öyle deme ya sezeryan çok güzel gene olsa gene yaparım bide doktor coo önemli işini bilen kendine güvenen biraz doktor mağduru gibi bişi olmuş arkadaş çok üzüldüm benimde arkadaşım normal doğum yapmıştı 15 dikiş atmışlar 2 çocuğu da sezeryan olmuş diyo ayyy bi rahat bi rahat sezeryan doğrum öldüm dirildim normal doğumda diyor tabi herkesin yapısı aynı degil kimi kuş gibi normal doğum yapıp çıkıyor kimdir böyle dikişli oluyor 🤷♀️ Allah herşeyşn hayırlısını. Versin
Elakeskin paradiseeeeee evet her doğum bir degol benim bünyem de zayifdi kemiklerim de ince olduğu için bebek haznede kaldı geri de itemedigi için mecburi normal doğum yaptım
Burcuseyy paradiseeeeee yok ben öyle demek istemedim. Diyorum ki bu hikayelerden dolayı normal doğumda sezeryandan da korkar oldum. Sezeryan çok rahat ama ondan bile korkar oldum diyorum
AkademisyenAnneee Elakeskin Bu postunuz insanları korkutmaktan başka ne işe yaradı şuan . Allah bebeğinize şifa versin ama böyle bir platforma doğum şeklinizi insanları korkutucu bir üslupla yazmanız hiç doğru olmamış .
Arifcaninannesi Burcuseyy @Elakeskin hanimefendi hassas içerik diye belirtmiş merak edip gidip okumasaydiniz ve sizlerden tavsiye istemis
Elakeskin Arifcaninannesi Allah razı olsun güzel düşüncen için kardeşim o kadar ağrı çekiyorum ki bebeğim için bir yandan ağlıyorum kendi ağrılarım için bir yandan ağlıyorum artık sütüme bile geçti yani okadar ki üzülüyorum
Burcuseyy Arifcaninannesi daha sonra hassas içerik olduğunu belirrtti biz söyledikten sonra hanımefendi güzel okursanız gorebilirsiniz
Berryusss Gecmis olsun gakat burada bu kadar hassa hamile ve korku icinde insanlar varken bunlari keske yazmasaydiniz🤷♀️😖
Burcu_NFUE Elakeskin rabbim bebeğini sağ sağlim sana kavuştursun inşallah 🙏 gelmiş geçmiş olsun kardeşim yardım eden biri varmı yanında annen kayınvaliden
Elakeskin Burcu_NFUE sagolsunlar varlar onlarda perisanlar beni bu halde çaresiz gördükleri için ağrım çok onlarında elinden birşey gelmiyor kremler sürüyorum buz koyuyorum yaramıyor 😔
Misto Burcuseyy bende boyle normal doğumla ilgili korkunç hikayelerini yazıyorlar ya sinirleniyorum zaten şu devirde normal dogum yapan yok neden azınlığıda iyice azaltmaya bitirmeye çalışıyorlar anlamıyorum.Senin doğumun zor olduysa herkesindekimi zor olacak.Ben ilk dogumun 0 kesisiz yapan kişiler tanıyorum.Boyle anlatmaya devem edin edinde bitirin şu normal doğumu aferin.Zaten bitti gibi bişey azınlık var onlarıda boyle korkutun maşallah size az kaldı ha gayret
Elakeskin Misto kusura bakma ama yaşadıklarımı paylasmak istedim ayrıca tavsiye istedim sizlerden yardımcı olun diye
Burcuseyy Misto açıkçası bana bakacak kimse yok annem falan ben o yüzden normal doğum istiyorum ki zorlanmayayim bebeğime yeteyim. Hanımefendi belki dusunemedi etkilenecegimizi
Seymamuge Allah aşkına bu nedir ya doğuma kalmış surda azıcık günler insan ister istemez geriliyor başlığa bakın hayır kötü hikayenizi yazınca ne oluyor ben onu anlamıyorum kusura bakmayın ama yaptığınız çok saçma. Allah acil şifalar versin insallah
Sakinem212 Seymamuge korkacak bişey yok bende normal doğum yaptım üstelik suniyle evt ağrı oluyor ama ölmüyorsun dayanılmayscak gibi değil yani daha geçenlerde gördüm kadının biri gelmiş karnım sertleşti hocam diye muayene ediliyor 7 cm açıklığı olmuş 20 dk sonra doğum yapmış hemde hiç dikişi olmadan bakarsın seninde böyle olur kafanıza takmayın.
Elakeskin Seymamuge Ben sizden ağrılarım için tavsiye istiyorum kusura bakmayın amacım sizleri kötülemek değil bana yardımcı olmaniz
Sakinem212 Elakeskin kim size dedi 18 tane dikiş var anlamadım 😟 doğumunu kötü geçmiş sanırım bir aya tamamen toparlanırsınız ağrı kesici atın ve bol bol dinlenin çok geçmiş olsun aşşah analı babalı büyütsün
Linam6868 Elakeskin Rabbim bebeğinize de size de acil sifalar nasip etsin insaAllah bende sizin dogumunuza benzerdi ilk dogumum kaç ebe topanlmisti doğum yaparken karnıma bastirdilar benim de ve 1 hafta kabgura agirisi cektim kızım iciride dışkısını yapmış o yüzden baya ben zorlanmistim ilk doğumum da Rabbim sağlıkla kucginiza almayi nasip etsin insaAllah bebeğinizi