Geçen hafta perşembe normal doğum yaptım ölümden döndüm kontörle gittim nts bağlamak için 4 cm acilmam varmış direk yatış yaptılar 1 saat içinde 7 cm oldu doktor suyumu patlatti suni sancı verdi doğuma aldi o kadar çok sancım vardı ki ama neffesiz kaldığım için ikinamadim 3 kişi birdeb karnıma bastılar dakikalarca yine olmadı tekrar bastılar bebek hazende kaldığı için zorladilar kestiler hep sonunda bebeğim çıktı ama onu da direk yoğum bakima aldılar anne arkinda su yutmuş ve solunum sıkıntısı vardı
Herneyse ben doğumdan çıktım çok kan kaybetmişim 5 torba kan verildi ama 18 dikisim var hem içten hem dıştan 3 gün kaldım hastanede sonra çıktık eve geldim oturamiyorum kalkamiyorum dikişlerim batıyor en sonunda dayanamadım doktora yazdım kontrole gittim dikişlerim bir kaçında sorun vardı açılma tekrardan dikis atıldı ve doktor basur dan da şüphelendi hamilelikte çıkıyor dedi o da çok ağrı yapar dedişuan evdeyim sadece sol tarafıma yatabiliyorum o kadar ağrım var ki anlatamam ne yaptıysam geçmiyor kremler ilaçlar 😔 lütfen tavsiyesi olan var mı agridan ölüyorum
Ayrıca bebeğim halen yoğun bakımda Allah rızası için dua edin iyi olsun bende kendime geleyim ağrılarım dikişlerim tez zamanda iyileşsin toparlim kucağımıza alalım yavrumuzu inşallah 🤲🏻