Burcuseyy ıkı dogumumda normal oldu ıkısındede dıkısım yok dneecek kadar azdı korkmayın herkesın hıkayesı baska😇ıkıncıde karnımada bastırdı ebe acısıda yok agrısıda 😇okuduklarınızdan etkılenmeyın dıye yazmak ıstedım sadece 😇🙏🏻Herkesın bunyesı bebegı dogumu farklıdır sadece yapabılcgınız dusunup olumlu bakın o gun gelınce hersey kendı akısında ılerlıyo korkmanıza hıc gerek yok🌸saglıcakla kucagıınıza alırsınız ınsallah🙏🏻