Sultann1603 benimde ilk bebeğim benim ablamın 2erkek onlar hep kız olsun diye dua ettiler görümcemin de kızı var onlarda erkek olsun demişlerdi ama tabi bizim taraf kazandı 😀😀ama teyzesiyle halası herseyini aldılar şimdiden bana çok biley kalmıyo yani çok hevesliler 🥰🥰🥰