havvatolga 12 haftalik gittim biaey söylemedi bidahaki aya dedi doktor resim atsam tahmin edermisiniz 😁
Sultann1603 havvatolga arkadaşımın erkekti baya belli oluyodu benmki kiz arada fark var gbi ama bilemicem smdi😊
havvatolga Sultann1603 doktor tam emin olmak istedi sanirim bilemedim gerci 20. Hafta bile ogrenen var
havvatolga Sultann1603 googleden hizli resim yukle diyip girin yukleyin adres cikiyo altta onu kopyalayip yapistirin
Anestezi07 Sultann1603 Valla bizde sıfırdan başlıyoruz. Bugün gittim %70 erkek dedi ama 12. Haftayız daha bekleyip emin mi olsam diyorum😁
anneyimmm_ Sultann1603 ben daha hiçbir şey almadım belçikadaki halası aradı bugün görüntülü, çorap zıbın battaniye hastane çıkışı ayyyy bi çok bişey almış çok mutlu oldum 🥰
Sultann1603 [url=https://resimyukle.link/i/Cznkf][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/Cznkf.jpg[/img][/url] oldu galiba buda benim kızım olcak inşallah kizsa😃
havvatolga Sultann1603 masallah küçük bebiş. Bakalim kuzenim de 16. Haftada ogrenmis 14. Hafta da 18 de bakalim insallah belli olsun da cok güzel seyler var almak istyrm dayanamiyrm
Sultann1603 havvatolga devlette geç söylüyorlar ama özellerde hemen söylüyorlar genelde canm bi kaç arkadsmda devlete gidiyo cinsiyet icin özele gitcklerdi geç söyleniyo diye
0mervee Sultann1603 13+4 cinsiyetini tam öğrenmeden bişey almicm sonra her ay başlarim artık almaya 😊
Sultann1603 0mervee aynıyz canm ben şuan bisey almayı düşnmyrm kışlık alcağımz icin kışlıklarn ckmasni bekliyorm smdi anca zıbın flan filan alinr 😊