Nejlavrl ya aslında normal doğum gerçekten çok çok güzel bir şey . Hem doğum sonrası için , hemde doğurma kısmında İnan korkulacak bişey yok. Bütün sıkıntı sancılar kısmı. Genel olarak suni almadan kendi sancısı ile doğum yapanlar çok daha rahat yapıyorlar doğumlarını. Suni adından da belli olduğu gibi yapay olan o sancı biraz kötü. Yine de başa gelen çekiliyor hiç şartlama kendini . Hayırlısını istemek en güzeli . Yoksa o bebeğin doğum anını hissetmek , gerçekten bir kadının o mucizeye tanık olması muhteşem bişey. Ben doğumdan çıkınca insanlara ‘ Allah’a inanmayanlar doğuma girsinler’ demiştim . Bu kadar muazzam bir sistem olamaz. Doğuruyorsun 1 dk sonra şu an ki halin gibisin.