Selver90 ben ilk doğuma gittiğimde bayağı saçımı düzleştirmiş , duşumu almış rahat rahat hazırlanmış gitmiştim. Doktorum beni görünce ‘‘özgecim maşallah ne rahatsın demişti’ Sancılarım nst de %100 ben hissetmiyordum . Eşime dönüp ’bak ben sana demedim mi ben Allah’ın sevdiği kuluyumdur , çok sancım varmış hissetmiyorum ’demiştim . 15 dk sonra suni sancıyı verdikten sonra hastanedeki odamın kapısından geçenler ‘Allah kurtarsın ’ diye içeri bakıp geçiyorlardı 🤣🤣 Bunda başıma gelecekleri biliyorum ama Allahım kuvvet versin her birimize de alalım yavrularımızı kucaklarımıza .