Aylin_dzgn Ozgepoyrazaden ilk dogumumda 10 saat sancı çektim ikinci dogumumda hastaneye gitmemle doğum haneye yatisim oldu eşim arabadan çantaları almaya gitmeden doğum yaptım 🤗 şimdi üçüncü doğumum olacak ama yinede içimde bı korku var 🙈
Ozgepoyrazaden Aylin_dzgn ya inşallah bizimde öyle olur . Maşallah rabbim sağ selam kavuştursun bekleyen herkesi .
Ozgepoyrazaden Aylin_dzgn Aylin bişey yaptın mı ekstra. Suyun nişanın falan mı geldi evdeyken nasıl oldu ?
Aylin_dzgn Ozgepoyrazaden benim suyum gelmiyor hastanede patlatiyorlar evimiz dubleks merdiven inip çıktım ve hiç oturmadim sürekli yürüdüm sancı geldikçe birde ılık duş ekstra bişey yapmadim
[silindi] Ilk dogumum cok zordu açılmam baya yavas ilerledi 2 cmle 1 ay gezdm 7saat suni aldim anca 1 cm dha acildi o kadar. Açılmasi hizli olani suni pek sarsmıyor sure kisa olunca ana uzayinca gecmeyin dogumhanenin önünden 😅