fatmairmak hiç korkma canım. Bak bende tecrübeli değilim ilk doğumum olacak ve 38 günüm kaldı uygulamaya göre. Ama şöyle söyliyim sana yalancı sancılar geldiği zaman bana bir cesaret geliyor rabbimin verdiği cesaret ve sabırla güven.
Bak bir söz var çok severim acıya karşı gülümsersen acıyı yarıya bölersin. Sadece bebeğini kucağına alıp koklamanın hayalini kur. Birde normal doğum daha kolay ayağa kalkabildiğin yönünden çok çok iyi oluyor. Ablam iki kez doğum yaptı iki kez de eltimin doğumuna şahit oldum ve inanılmaz dinç ve iyiydi ikisi de en azından rahat kalkıp bebekleriyle ilgileniyorlardı yani. Sezeryan da biraz daha zorlanıldığını biliyorum o konuda bakıma çok ihtiyaç duyulduğu için. Merak etme kucağına alınca hepsi bitecek sen sadece ve sadece sakin kal şimdiden kafana takıp da kendini strese sokma herşeyin doğalı güzeldir normal doğum en güzeli bence. Ayrıca o an rabbim bizlere öyle bir güç öyle bir cesaret öyle bir azim verecekti biz bile nasıl olup bittiğini anlamayacağız merak etme sen bol bol dua oku Meryem suresi oku allahın izniyle sağ sağlim güzelce kucağımıza alırız yavrularımızı 🥰💙🙂