Ada_omertoprak2116 fatmairmak Benim 115 gün kaldı ama bende korkuyorum çok ilk gebeliğim ve çok korkuyorum ama şöyle düşünüyorum yavrum doğunca herşey geçecek onu görünce koklayinca öpünce herşey geçecek kendinize moral verin eşiniz moral versin size. güzel pozitif şeyler düşünün Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah canım
fatmairmak Ada_omertoprak2116 eşim sağolsun çok destek oluyo sürekli rahatlatmaya çalışıyo eşim de doğuma girecek inşallah nasip olursa zaten yanımda olucak 😊
havvaslan2907 fatmairmak ay evet orası öyle bende önceden de korku vardı ama doğum yaklaştıkça daha da çoğalıyo korkum heralde doğum da doktordan beni bayıltmasını falan isticem 😅
havvaslan2907 fatmairmak olabilir aslında bu hiç aklıma gelmemişti 😂 ben hep beni komple bayıltsınlar diyordum haahhahah
Selver90 Benimde son 94 bir an önce gelsin istiyorum.oglumda kardeş nezmn gelcek diyip duruyo😄uykusuz günlerden korkuyorum oğlum uyku sevmeyen bir çocuk buda gündüz uyur gece uyumazsa oğlumda gündüz uyumaz gece uyur yandık🤣
fatmairmak Selver90 ayy inşallah yaramaz olmaz çocuklarımız doğumdan sonrası daha sorunlu geçer yoksa 😂
fatmairmak havvaslan2907 bi sakinleştirici yapsınlar devam baya işe yarıyomuş sakinleştirici iğne 😂 bir de şu genel anestezide uyanırken çok ağır ağrılar hissediliyomuş epiduralde doğumdan sonra da 5 6 saat uyuşukluk devam ettiği için o kadar ağrı olmuyomuş anestezi çıkarken
havvaslan2907 fatmairmak ben sezeryan olucam o yüzden herkes diyor ki temelli bayıltmasınlar kolay kolay kendine gelemezsin diye bide zaten etrafımda kimi görsem hamile hepsi doğumdan korkuyor bide eskisi gibi kimse normal doğum yapmıyor herkes sezeryan yapıyor artık
Ysmnipek fatmairmak Korkma rahat ol kötü düşünme ben yaptıysam herkes yapar diyorum ben sezeryan sonrasında yasayacağım ağrıları düşün..normal Doğumdan sonra hemen ayaga kalkıp yürüyebiliyorsun bebeğinle ilgilenebiliyorsun..ve aylarca hamilelikte yüz üstü yatamadıgım için normal dogum da ilk uyku pozisyonum yüz üstüydü 😊senin ve herkez için hayırlısı hangisiyse öyle olsun ama korkma lütfen 🙏
tugbaoztrk fatmairmak Benimde ilk gebeliğim son 41 gün Allah yardımcımız olsun bende çok korkuyorum 😑
fatmairmak havvaslan2907 havvaslan2907 anladım canım ben de korkuyorum normalden çok ama uygun görürse doktor denemek istiyorum normali
fatmairmak Ysmnipek ayy yüz üstü yatmaya hasret kaldım ben de derin derin uyuyamıyorum resmen aylardır yüzüstü yatamadığım için doğumdan sonra yapılcaklar listemin ilk sırasında o var 😂😂