fatmairmak doğum korkusu yaşayan biriydim daha bekarken nisanliyken evlenince çocuğum olursa ne yaparım diye araştırmaya başlamıştım sonuç.. evde ebeyle tek başıma doğum yaptım doğum korkusunu yenmenin nirvanasini yaşadım 😅 ve söyleyeyim korkulacak kadar kötü değil gerçekçi olmak adına sadece son saatler biraz yorucu ve zorlayıcı oluyor hatta uysuturmadan vajina kesisi yapılmak zorunda oldu son anda onu bile hissettim ve en çok korktuğum oydu kesisiz olsun istiyordum yapılmak durumunda kalindi o bile beklediğim kadar kötü değildi.