fatmairmak havvaslan2907 siz yine 20de başlamışsınız benim daha 93 günüm var ve ben şimdiden sizinle aynı durumu yaşıyorum aklıma geldikçe ağrılarım da başlıyo sanki o anı yaşıyomuş gibi kasılıyorum çok zor şu korku psikolojisi ya
havvaslan2907 fatmairmak ay evet orası öyle bende önceden de korku vardı ama doğum yaklaştıkça daha da çoğalıyo korkum heralde doğum da doktordan beni bayıltmasını falan isticem 😅
fatmairmak Semam ay inşallah ben de toparlanırım hemen evimi süpürürüm 😂 canım çok tatlı değildir bir de şu temizlik konusunda biraz tikim var halının üstünde bi tane toz görsem bütün evi süpürüyorum galiba ben de sen gibi eve gelip ev süpürürüm 😂😂
Semam fatmairmak Vallahi benim canım tatlıdır normalde hemen toparladım sen hayli hayli toplarsın bencee 🙈🙈 ayhh o tozz bendede aynı biyerde görünce bütün evi supuruyorumm🙈🙈
fatmairmak Yenibirannee inşallah canım hem sağlıkla hem ağrısız annişlerini yormadan üzmeden geliverirler hemen inşallah 😂😍
Ysmnipek Korkmayın kızlar sancı biraz zor oluyor evet ama doğum çok kolay ilk bebeğim de 3 saat sancı çektim 2.sinde epidural yaptırdım hiç sancı cekmedim çok güzel geçti 3,5 saatte doğdu imkanınız varsa epidural yaptırın
fatmairmak Ysmnipek epiduralde ağrı olmadığı için ıkınma hissi gelmiyomuş epiduralli doğum daha uzun sürüyomuş bu yüzden diyolar doğru mu siz tecrübelisiniz iki türlüsünü de yaşamışsınız fark var mıydı size göre
Esra_baki fatmairmak Siz pskolojikmen iyi düşünün zor kötü geçen doğum hikayelerini dinlemekten uzak durun. Ya da benimki böyle olmayacak diyin ferah olun çünkü herkesin doğum hikayesi farklıdır. Aynı annenin farklı doğum hikayeleri vardır bu yüzden pozitif olun rahat olun ki kolay olsun. Size motivasyon amacli bı bayanın doğum hikayesini anlatayim ben korkmadigom halde biraz zor oldu ama yan odamda bı bayan vardı doğum çatalı bozulmuş benim odama getirdiler bayanı ben sancı çekiyorum o an kadın hik dedi bebek ağladı. Snra kadına dikiş attılar banamisin demedi maşallah. Ben bağırıyorum benimde dogurtun diye 😁🤔🤔İnşallah sizinde böyle olur dogumunuz tabi bütün hamislerin.
fatmairmak Esra_baki ah inşallah öyle olur benim kayınvalidem de doğumunu öyle anlatıyo sancısı falan hiç olmadan gidip yarım saat geçmeden kucağında eşimle doğumhaneden çıkmış inşallah herkes öyle rahat doğum yapar ben de öyle yoksa o olumsuz hikayeler beni mahvetti daha doğuramadan doğurmuş kadar oldum dinleye dinleye 😩
Ysmnipek fatmairmak Inanın alakası yok sancılı doğumun 3 saat sancısız yanı epiduralli doğumum 3,5 saat sürdü Onlar açılma tamamlandıktan sonra yeni yönlendiriyor zaten ıkınma konusunda
Melekon00 Yenibirannee korkma cnm bende 3 sezaryen oldum ve su anlık tekrar hamıleyim yanı ameliyat okadar da korkulcak bısey degıl
fatmairmak Melekon00 maşallah tebrik ederim 😊 ilk doğumu atlatsam ikincide böyle olmam ben de sanırım ama bu ilk diye aşırı gerginlik var üzerimde 😕
Yenibirannee Melekon00 insallah hepimiz saglicakla geliriz evimize bebegimizle 🥰 sizede hayirli doğumlar 4. Sezeryaniniz mi
Melekon00 fatmairmak dogru dur cnm ama uyandığında bebegın sana hazırlanıp kucagına gelıcek he bıde ameliyat denilecek se de bebegını doganada kadar ızlıyosun sana kalmıs tabı bayılmak istemiyorum yada uyumak istiyorum demek bızım elimizde
fatmairmak Melekon00 genel anestezi düşünmüyorum sezaryen olursa epidural ya da spinal düşünüyorum doktor normale uygun derse de çatı muayenesinde onu denicem sanırım
Pelin_01 Yaa kızlar benim de 28 günüm kaldı ve çokk korkuyorum Haziran 18 de muayenem var doktorum çatı muayenesi yapacak bana kesin karar ver kimse aklını karıştırmasın dedi ablamlar normal yapamazsın korkarsın hani o sancıya dayanabilir misin diyorlar hiç bilmiyorum sezeryandan daha da çok korkuyorum yani ben dişçiden bile çok korkan biriydim o korkumu yendim bir cesaret normal mi yapayım diyorum hiçbir fikrim yok yardımcı olum lüten 😢😢😢😢
ZuMMeh06 Pelin_01 tabiki normal yap gercekden bnde cok korkuyorum ama normalde sadece 1gün çekecez sezaryanda kimnilir nezmn ayaga kalkacaz bende cok korkuyorum 34haftadyım normal dedi doktorum normal istıyorum digeri beni daha cok korkutuyo belki anında hisetmıcem ama sonradan annem in dogumuna şahit oldum sezaryan cok zorladı kalkamadı korktum
nevingny fatmairmak ben o kadar çok zorlanmadım. Naneli şeker yedikten sonra gazımı çok kolay çıkardım. İlk ayağı kalkmak biraz zor oluyor ama sonrası kolay taburcu olunca eve geldiğim gibi duş aldım korseli giydim daha da yatmadım. Sadece yatıp kalkerken gece yardımla kalktım bir süre sonrasında normal hayatıma döndüm
Mahiye_Nur51 fatmairmak daha çok varmış şimdiden hiç düşünme bence benim de İlk gebelik son 15 Bir de beni düşün korkuyorum ama bol bol dua ediyorum biraz da olsa öyle rahatlıyorum 😶