Serenica Ciara93 Benim dogum ya eylul geliyor ya ekim benim kizim olsaydi eylul de dogsa eylul ekimde dogsa Ekim koyucaktm oglusum olucak onuda cihangir sectik erva guzel bence..
Ciara93 Serenica eşim önce eylül dedi ama sonuçta eylülde doğmayacak diye kandırdım 🙈 son 1 ayım kaldı bakalım kapı süsü vs için artık belirlemem gerekiyor
Ciara93 MerveMustafaKaraku ya iki isim olursa eşim hazel diyecek ben erva diyeceğim onu da istemiyorum 🙈 bi yol bulmam lazım 😂
sarya21 Ciara93 anlamları ne canım erva ve hazel in hazel sanki hazalın yanlış söylenmiş hali gibi geldi 😊😊