Ciara93
Ben kız çocuklarının ismini babalarının koymasına karşıyım bu yüzden bizimkini ben seçtim oda erva yada esma istiyordu onları koymucam kendim karar verdim oda begendi zaten 😍ama erva ismi de çok hoş 😍 bu arada diğer kizininzn ismi de çok güzel sevdigim bi isim 😍😊