badembid hmm anladım bana çıktığında daha 10. haftamdaydım, o zaman doktorum önermemişti veri yok diye. Şimdi 36. haftaya geldim, güncel çalışmaları da takip etmedim ama artık doktorlar öneriyor. Kimileri doğum sonrasına bırak diyor ama doğumda ya da bebeğim yeni doğmuşken covid olmaktan çok korkuyorum o yüzden olacağım. Şu an Biontech var sadece ben de mecbur onu seçtim, en azından ilk dozdan itibaren korur 🤷🏼♀️