Clkha ben tetenos aşısını ilk 3 ayda oldum. Daha önceden iki dos yaptırmıştım bu 3.dozdu. Doktorum aşının inaktif olduğunu, bi zararı olmayacağını söyledi. Şuan 35.haftamızdayız. Bi sıkıntı olmadı. Biontech aşısı da inaktif olduğu için doktorlar benzer şeyler söyler diye tahmin ediyorum. İnşallah bi sorun olmaz 🙏