Elif0712 ben bugün biontech aşısı oldum bende sol sırt kalp göğüs kısmında şiddetli kalp ağrısı oluyor ,kas ağrıları normal diyorlar ama yatamıyorum yattığımda kalp krizi gecircekmisim gibi bıçak batıyor kalbime sanki EKG çektirdim normal çıktı umarım bian önce geçer.