Sibel93 Ben yaptırdım ama 1 hafta aşırı derecede kolum ağrıdı sabaha kadar ağladığımı biliyorum sana tavsiyem elinden geldikçe bol bol buz koy koluna ama buzu direk temas ettirme ve bir de pamuğun üzerine kolonya döküp sil. Doktora gittim ben kolum tutmamaya başlamıştı çünkü artık bunları dedi sadece bana