Sibel93 daha dün yaptırdım 2. Dozumu çok şükür anlık sızı oldu ama sürekli bir ağrım yok hemşire serbest bırak kasma dedi belkide kendinizi kasmış olabilir misiniz şu an sadece üstüne yatarken sertlik hissediom o kadar o da 1 2 güne geçiyor onun harici etkileyen bişey de yok