Fatosx Sibel93 benim 2 gün sürdü ağrısı, 2.gün daha fazla ağrıdı üstüne yatamıyordum hiç serbest bırakmadım sürekli hareket halindeydim 2 günden sonra geçti çokşükür, şimdi sadece iğne yapılan yere vurunca hafif acıyor
TugceBelis Sibel93 ilk aşımda 1 hafta kolumu kullanamadım gece sağa sola dönerken canım çıktı koluma kamyon çarpmış gibiydi 😢 ikinci dozu vurulmak istemedim önce ama korktuğum gibi olmadı 2 gün hafif bir agrı oldu gibi geçti hemencecik ilk gebeliğimde de agrı sebebi ile 2 dozda bırakmıştım bunda hepsini vurulmayı düşünüyorum
Haticecakirr Sibel93 buz koyun eğer şiştiyse pamuğa kolonya sürüp bastırın üzerine yatmayın 2-3 gün içersinde geçer.
Happyturuncu Sibel93 iki doz yaptırdım, ilkinde kolumda ağrı oldu biraz ama çok rahatsız etmedi.ikincide ağrı , sızı yaşamadım çok şükür
GizemSultan Dilekcnkn bende rutin işlerime devam ediyorum canm çalışan biriyim üstelik ona rağmen baya zorladı beni ağrı kesicide içmek istemedim.
Dilekcnkn GizemSultan Valla ben çok şaşırdım normalde 2-3 gün dayanamıyordum çok şükür ağrım sızım kalmadı yani hafif sızlama dışında