Nurunannesiii12 Siboo mutlaka kan verip baktır bu teste göre daha çok yeni hamilesin sağlıklı bir gebelik olur Hakkında hayırlısı olsun
Derya2867 Siboo valla çatlatma iğnesi falan yaptırmadım ama ilk test yaptığımda aynen böyle silik çıkmıştı çok şaşırmıştım ilk denememizdi çünkü 😂 yanlışlık bardır diye düşünüp 3 gün sonra tekrar yaptım bu sefer o çizgi kopkoyu çıktı bence hamilesin 🌸
Siboo Derya2867 hadi ınsallahh 😂 o kadar test yaptım ilk defa böyle renkte gördüm bende ilk başta kendi kendine renk mı görmeye çalışıyorsun falan dedim o derece 😂😂
Candan_35 Siboo Ayyy cok heycanlandimmm 🥰benimde catlatma ignesinin 13.gunu bekliyorum hala test yapmamak icin direniyorumm hayirlisi olsun inşallah 🥰🤲🤲
Siboo Candan_35 aslında bende bi 15.günü beklicektim de kendimi testi yaparken buldum 😂 inşallah senin için de hayırlısı olur teşekkür ederim 🤗
Candan_35 Siboo Bende bugun test yaptim 14.gunum igneden sonra bisey cikmadi daha sonra cikarmi bilemedim 😔erken catlatti adetimede 7 gun var 17 haziran
CansuDRY BirUmut59 İğne gününü saymadan 12. Ama ben iğne gününü saymadan 11.gün gördüm pozitifi. Bundan da silik.
Ozlembebiko Didonutella sizde mi kimyasal gebelik geçirdiniz, ve ne kadar zaman sonra tekrar hamile kaldınız 🥰