Candan_35 Siboo Bende bugun test yaptim 14.gunum igneden sonra bisey cikmadi daha sonra cikarmi bilemedim 😔erken catlatti adetimede 7 gun var 17 haziran
Siboo Candan_35 yaa çok sevindim ben diger testi hala yapamadim 😂 hayırlı olsun inşallah çok güzel bi şekilde ilerler her şey gönlünce olsun 🤗
Candan_35 Siboo aminnn canim benimm insallah hepimizin cok guzell ilerler saglikla kucagimiza alırız 🥰bende pazartesi kan testi vercem