Ugurbocegim valla ne yalan söyleyeyim asla tamamen aklımdan cıktı diyemem çünkü her dua edişimde ilk aklıma gelen o oluyor o yüzden de unutulmuyor ama yine de sakin olup her dakika düşünmemeye çalıştım takıntı kesinlikle yapmadım çünkü oda çok etkiliyor psikolojik olarak kotu durum yani bence. Olursa olur olmuyorsa Rabbimin bildiği vardır dedim seçeneklerimiz çok dedim 😊 şükür rabbime inşallah sağlıklıdır güzel bi şekilde artık olur bekliyorum hayırlısıyla bakalim 😊 sakin stres yapma aklıma getirmemeye bak Evet zor imkansız ama cidden takıntı halinde olmasın elinizden geleni yapın Rabbime bırakın inşallah hayırlısıyla olur, hayırlısıyla kucağınıza alırsınız, alırız hepimiz 🤲🏻