Bttlelf ah canım benim başın sağolsun, bebeğin sizlere şefaatçi olur inşallah. Artık cennette sizi bekleyen bir meleğiniz var.Evladını kaybeden bir anne olarak öyle iyi anlıyorum ki seni.Bende hep diyordum kendi kendime,,, bebeğim yaşasaydı da günlerce yatak yüzü görmeseydim, tek derdim emmemesi uyumaması ağlaması olsaydı diye. Ama takdiri ilahi. Rabbim sabırların en büyüğünü versin size, evlat çok zor bir imtihan.Yüce Rabbim yar ve yardımcınız olsun. Çok üzüldüm 😔