Bttlelf Benzer şeyler yaşamışız. Benzer acılar. Benim de oğlum melek oldu. Bir gün altımdan bişeyin beni ıslattığını hissettim ve bir korkuyla kalktım zaten bütün hamileliğim korkuyla geçti. Bi uyandım iç çamaşırım ıslanmış hafif kan da var. Hastaneye gittim bebek iyi dediler. Doktor bebeğin kafasının aşağıya baskı yaptığını suyun hafif azaldığını söyledi. Bı sırada 25+4 teyim. Sonra serumlar, iğneler, havuç suyu derken, iki kolumun damar yolllarını patlattılar ve ben aşka kollarımı kullanamadım ağrıdan ağladım. Doktor seni çıkaracaz tedavi uygulayamıyoruz dediler. Yine@ her şey yolundaydı. Anneme gittim ve iki gün sonra altımdan bir balon patlatmışsında içi kan dokuymuş gibi kanım boşalmaya başladı anne diye çığlık attım. Yan komşuları kadın doğum doktoruydu geldi kontrol etti açılma var dedi ve hemen hastaneye gittik başka şehre sevk ettiler. Orda da açılma var ama bebek iyi dediler. Ama maalesef iki gün sonra tekrar kan gelmeye başladı ve çocuğumu almazlarsa hayatımın tehlikede olduğunu söylediler. 26+5′ti çok küçüktü. Sezaryen ameliyatıyla çocuğumu aldılar bana gösterdiler ağlamış ağzını buruşturmuş. ölürüm ona. Küvöze koydular. Sürekli gördüm onu. Süt sağdım veremediler. Kusuyormuş. Maalesef bende de enfeksiyon vardı ve benden bebeğe geçmişti. Düşmedi o lanet enfeksiyon. Bebeğim entübe bile olmadı doğduğunda. Çok hareketliydi. Herkes bana ya sizin çocuk ne kadar da yaramaz diyordu. Allahım bir hoşuma gidiyordu öyle dediklerinde. Lanet olası Enfeksiyon onu entübe etti. İlaçların dozunu yükselttiler kaldıramadı çocuğum. 12. Günün sonunda doktor ciğerleri kanıyor dedi. Yola çıktık gittik orda kaldık. Bir gün dediler artık böbrekleri çalışmıyor. Organları gitti makineye bağlı. Ben gitttim hep görmeye beni bırakma dedim okşadım dokundum. Sonra dediler ki kalbi durdu geri getiremiyoruz. Aldık bebeğimi kucağımda getirirdim memleketine toprağına koyduk. Şimdi hayat devam ediyor mu? Ediyor ama nasıl. Yüreğim acıyarak. Canım yanarak. Sabah sadece rüyamda gördüysem mutlu uyanarak. Peki böyle mi devam edecek. İnanıyorum etmeyecek. Allah bize sabrını verecek. Allah bize kardeşlerini kucağımıza almayı nasip edecek. Benim melek oğlum, güzel oğlumla, bir önceki kaybettiğim kardeşiyle elbet bir gün buluşacağız. Bir gün belki benim d çocuğum olacak tekrar. Onu öpüp koklayacağım. Rabbim bize sabır versin. Rabbim bir gün yüzümüzü güldürsün de kucağımıza sağlıkla çocuklarımızı alabilelim.