Mom726272 cok tskler.burasi oyle ayri bir platformki hic birbirimizi tanimadan gormeden acilarimiza ortak insanlar bizim icin uzulen kisiler cikiyor hepinizden Allah razi olsun.size soyleyebilecegim sey icinizi rahat tutun sizin enf kaynaginiz belirlenmis ve eminimki bunun icin tedavi oluyorsunuzdur.bende gebeligimde hicbir belirti olmadigi icin hic antibiyotik kullanmadim oda bebegime gecti.lutfen kendinizi strese sokmayin