Hamileliğim in ilk zamanları dilşat gittim onu da bekledim hep minimum 40 dakka ve ne sorarsam sanki azarlar gibi cevap veriyordu ve en son muayeneye 1 saat gelmedi bizde 7 haftadan sonra Burak hocaya geçtik bu arada bebeğin kalbini duymadık bebek küçük duyamazsınız felan dedi ertesi gün Burak hocada gümbür gümbür dinledik. Şimdi yine bekliyoruz hatta randevum uzu bile karıştırdılar ama başka doktora gitmek hiç içime sinmedi. Çübkü bir ilgisiz doktor gördüm Burak hoca Bi başka gerçekten neden bilmiyorum insanın içini gerçekten rahatlatıyor. Sadece çok danışanı var ve zor evet muayene randevusu almak ve her randevu muhakkak sarkıyor yinede başka doktor denemek istersen tabiki dene ama doktor randevu bekleme süresinden çok seninle ve bebeğine nasıl ilgilendiğine bak, napalım sağlıklı olsunlar bekleyelim 🙏