Ilkayy bende Burak hocaya gidiyordum ama bıraktım bugün itibariyle çünkü cuma günü kan geldi normal dediler burdan yazdım kimse normal değil dedi bugünde geldi ve ağrım olmasına rağmen çok yoktu ama dinlen dedi bana doktor o yüzden açıkçası bıraktım başka doktor bakıyorum